No accesstoken could be created, check configuration en
2023-04-18 13:49:15
Payment Providers

Deze melding geeft aan dat er geen accesstoken gegenereerd kon worden. Dit ligt waarschijnlijk aan een foutieve configuratie of een niet actief zijnde Smart Pay account.

Controleer hiervoor de volgende zaken met het configuratie bestand op je FTP-omgeving ../idealcheckout/configuration:

  • Controleer de Refresh Token
  • Controleer de Signing Key
  • Gaat het om de Sandbox of de Production omgeving
  • Check of er bestanden bestaan genaamd: ideal.7071b92cbcf67ed60c87608bbfac693d.php (de code kan anders zijn aangezien dit een hash is van het domeinnaam). Als er geen multistore wordt gebruikt kunnen deze bestanden verwijdert worden. Deze bestanden worden geprioriteerd. Voor meer informatie zie: Multistore Instellingen

Waarschijnlijk staan één of meerdere van de bovenstaande gegevens er foutief in.

Wanneer na controle alle gegevens lijken te kloppen, is ons advies om contact op te nemen met de ROK helpdesk over de status van het account.

Is this article useful?
0 visitor(s) found this article useful